«MYEFKALIVE»: Ο ΝΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ
Πρόκειται για εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση του πολίτη από υπάλληλο του ΕΦΚΑ μέσω τηλεδιάσκεψης-βιντεοκλήσης.
Αρκεί ο ασφαλισμένος να έχει έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή και απλές γνώσεις χρήσης του, ώστε να εξυπηρετηθεί εκδίδοντας μια σειρά πιστοποιητικών και πραγματοποιώντας συναλλαγές του με τον ΕΦΚΑ, χωρίς να χρειαστεί να μεταβεί σε υποκατάστημα του Φορέα. Διευκολύνονται πρωτίστως κάτοικοι περιοχών που δεν έχουν υποκαταστήματα κοντά στην κατοικία τους, καθώς και άτομα με αναπηρία που δυσκολεύονται να μετακινηθούν. Μέχρι το τέλος του χρόνου, πρόκειται να ενταχθεί στην υπηρεσία το σύνολο των νησιωτικών περιοχών της χώρας, καθώς και τμήματα της ηπειρωτικής Ελλάδας, ώστε εντός του 2022 να καλύπτεται το σύνολο της επικράτειας.
